Sjuk*

Gaah, jag har så jävla ont i huvudet, halsen och typ hela kroppen.. usch på att vara sjuk!!
Nojig som min mamma är, så springer hon runt här som en jag vet inte vad och tror att jag åkt på all världens skit i utlandet, haha.. och tycker absolut att vi borde ringa läkaren, men neeej.. ni som känner mig, vet att jag inte träffar läkare mer än nödvändigt, som i mitt fall är alldeles för ofta ändå..
Jag ska nog snart vara på fötter igen, på fredag hoppas jag =D

Usch, jag har ångest inför plugget... jag orkar inte.. jag vill inte... blä på det!! Jaja, någongång måste jag ju ta tag i det ändå.. och blir det fler behandlingar som hoppar jag med en gång.. då får det vara!!

Söta Ulrica och hennes vänner ska bowla imorgonkväll och undrade om jag ville följa med, hur kul hade inte det varit då? Sjukt roligt, men självklart ska jag vara sjuk då och måste förmodligen tacka nej.. inte kul alls :( Fast dom ska nog vara glada att dom slipper se mina tappra försök att få iväg klotet.. hmm.. haha..

Idag fixade den bästa teoriprovet, hur grymt är inte det då? Grattis Malin, du är så duktigt..

Så jävla starkt att klara det, på de lilla du faktiskt pluggat.. jag är jättestolt över dig och hur glad som helst för din skull <3

Graaattis igen =D Fira i helgen? :D


Nu ska jag försöka bota min hals med lite glass, om det nu funkar..


Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Malin

woho!! :D

Inlärningskunskaperna finns visst kvar. :D

Ja, fira i helgen gumman ;)

Krya på dig nu så du orkar shaka. <3

2008-08-20 @ 18:05:29
Postat av: Sofia G

Jo har pratat med henne. Jag följer gärna med om jag inte skall åka med på träningslägret i helgen (handbollen). skall ju teoriprovet nu nästa vecka och de blir ju inte så mycket plugg under lägret känner jag, vill ju klara det, så.. Men måste bara bästa vad jag vill först. Är jag hemma så hänger jag gärna med er:)

2008-08-21 @ 11:35:29
URL: http://sgrandell.blogg.se/
Postat av: Sofia G

ja fan sista helgen innan helvetet börjar igen :/ men borde göra det bästa av de:P

2008-08-21 @ 13:39:50
URL: http://sgrandell.blogg.se/
Postat av: Sofia G

Ja hänger med er partygirls imorgon :)

2008-08-21 @ 21:57:53
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0