Magaluf here we come..*

Om 18 timmar ska jag möta baby på landvetter, för att sen sätta oss på planet som tar oss till Mallorca och Magaluf, hur sjukt är inte det?
Om 24 timmar så är vi förhoppnings hemmastadda i lägenheten och vi är väldigt snart heelt igång på att påbörja resans första utgång.. Åh, jag är som ett litet barn, haha.

Idag har jag växlat pengar, vart på banken, fikat med pappa, vart hos frissan och en hel del därtill..
Det börjar kännas att det närmar sig nu och jag måste nog erkänna att jag har lite resfeber, haha..
Jag blir stressad bara av tanken att Karin inte ens börjat packa än... Hallååå?? Jag har varit färdigpackad i typ en vecka nu, haha.. nae inte riktigt så illa är det väl inte, men en dag i alla fall..

Ja.. vet inte riktigt vad jag har att säga mer.. kommer sakna alla min älsklingar, som jag redan saknar väldigt mycket!

Men, jag ska festa för er också..


Får se om det blir något mer inlägg innan jag beger mig av.. om inte, så hörs vi igen den 16.e när vi kommer hem..
Hos vissa lär nog ett och annat sms dyka upp också.. att ringa blir nog lite för dyrt... men man vet aldrig på fyllan :)
Ha det bäst, för det ska vi ha !!!


Hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0