Magaluf, 3 dagar..

Vid 7 imorse, ringde Elin och väckte mig.. jag slapp jobb idag, riktigt skönt att kunna sova vidare hela morgonen..
Vaknade dock ganska tidigt sen ändå.
Tog en sväng in till stan för att köpa lite nödvändigheter till resan..
Med mig hem fick jag 2 linnen, underkläder (man vet ju aldrig vad som händer där nere, haha), smink och lite annat smått och gott..
Kollade igenom lite av vad jag ska packa med mig.. la ner det som jag ABSOLUT INTE kan åka utan och ja, vad ska man säga? Jag och välja ut enstaka plagg att ta med mig, är väl inte den bästa kombinationen... har i alla fall nu kommit fram till att jag har 15 klänningar som jag har tänkt packa ner! 15 klänningar på 7 dagar!! Ja, det låter väl alldeles utmärkt va? Haha, jag är smått skadad, jag vet..

Sen så är det ju inte bara klänningarna som ska med ner i väskan, utan en helvetes massa andra plagg.. men det blir nog klänningarna som får regera väskan denna gången...
Jag är livrädd för att glömma någonting..


Tänkte snart börja fixa en go playlist på ipoden som får ta över högtalarna där nere, men jag som nästan bara lyssnar på depp här hemma och det är vad som finns på min dator, så har jag lite problem..

Så kom gärna med tips på riktigt sköna partydängor, som man bara inte får missa.. :)


Jobb imorgon, frissan och förberedelser på fredag sen på lördag smäller det, Magaluf here we come..


Nu ska jag fixa käk som jag kan ha med mig till jobbet imorgon, ska göra något riktigt smarrigt, höhö..


Malin, jag saknar dig.. <3

Riktigt synd att jag missar det så omtalade partyt, hoppas ni får kul i alla fall.. och festa för mig också, så ska jag festa för dig, det lovar jag ;)


Ha en härlig kväll!!

Hejdå..


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig också älskling! <3

Ja, ville att du skulle följa med. Men de blir fler gånger! Hoppas ni får en riktigt trevlig resa, kommer sakna dig! <3

2008-08-06 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0