Jobb* Magaluf, 2 dagar kvar..

Sista dagen med jobb idag innan vi sticker, wohoo.. iförsig är ju morgondagen kvar också, men den består inte av jobb utan bara massa fixa och dona... och en förändring av frissyren =D Får se hur mkt jag vågar, man vill ju inte se ut som ett fågelbo i hövvet i Magaluf..

Hoppas på att det går smidigt at work idag, så att dagen rinner iväg snabbt..

Att vädret är som det är gör det bara ännu mer härligt att få komma bort härifrån ett tag.. kan ju hoppas på att det ändrar sig lagom tills vi kommer hem igen..

Jag längtar, längtar, längtar..

Saknar mina flickor, som det har blivit alltför sällan att man har träffat i sommar, varför ska vi alltid vara så jävla sämst på det? Dåligt!!

Nu måste jag rusa till bussen...
Ha en bra dag!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0