Helg, ny vecka och lite tankar..*

Helgen är över och jag måste nog säga att den har varit helt okej, det tack vare fredagskvällen..
En trött och jävligt sleten Silla kom hem efter jobbet i fredags, va lite småsugen på utgång eller liknande, samtidigt som en redigt slapp hemmakväll lockade..
Efter ett sms från otroligt saknade Ulle, så va kvällen räddad... utgång väntade, och glad är jag för det!
Efter att ha försäkrat mig om att jag inte trängde mig på och så vidare, som man alltid är rädd för i en sådan situation, så började jag göra iordning mig för att sedan bege mig till Ulles supermysiga lägenhet, där förfest stod på schemat..
Där möttes jag av Ulle, Micka, Vicky och ett nytt ansikte, Anna :)
Trots att jag inte på samma sätt, "en av dom" eller hur man nu ska uttrycka mig, så kände jag mig fväldigt välkommen och de gav mig en riktigt trevlig kväll..
Hoppas på fler kvällar i den form inom en snar framtid..
Som du sa Ulle.. Det kommer inte gå på en dag, eller över en natt.. men någongång ska vi ha hittat dit igen, det lovar jag.. det får ta den tid det tar <3

Efter mycket tjejsnack och dylikt bar det iväg in mot trädgårn, även där blev det väldigt lyckat och jag mötte många man inte träffat på jätte länge, det va trevligt..
Efter ett tag började alkoholen tala och jag blev själv väldigt förvånad över vissa handlingar, haha.. tyvärr, när handlingen redan var utförd, men ja, sådan händer väl på fyllan...
Vaknade upp på lördagen med världens baksmälla, värsta på länge.. första tanken, som vanligt.. "Jag ska aldrig mer dricka alkohol igen!!!" Kom snabbt på mig själv med att, oj, nästa vecka befinner jag mig på mallis... och oj, så nyktert det kommer vara där.. hmm..

I alla fall.. Tack tjejer för en kanon kväll !!

Något som avslutade min helg på bästa sätt är ju helt klart att baby är hemma igen, weei..
Fick nyss ett väldigt efterlängtat samtal och att få prata så med dig igen, fick mig att må så himla mycket bättre på bara några minuter... helt sjukt hur ett litet samtal kan ge så mycket!
Som jag har saknat dig gumman!!

Nu väntas ny vecka, med mycket jobb.. måndag-torsdag, sen fick jag fredagen ledigt för att kunna fixa det sista och mest nödvändiga innan Magaluf, som väntar på lördag.. weeei..
Ska även hinna med ett besök hos frissan då också tänkte jag.. Moster ska få göra mig snygg, haha..
Snaaart åker vi älskling!!!


Över till något helt annat, som faktiskt förvånar mig och gör mig väldigt besviken...
Att helt ignorera sån fin vänskap och inte inse vikten av den, eller inte våga förlåta pga stolthet.. är för mig helt ofattbart!
Det gör mig ledsen, för er skull.. framför allt.. men även för min egen..
Vi borde ta vara på det fina vi har, när vi väl har det, istället för att bara slänga bort det och inte inse storheten i det..
Vänskap är det finaste man kan få.. ta vara på den!!!


Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Micka

Så himla glad att du kom i fredags :)

2008-08-04 @ 01:32:30
Postat av: Ullis

Tack hjärtat för att du följde med ut, och förlåt för att det blev som det blev i slutet. Men har du lust för en fika när du kommer hem från magaluf? Och som sagt, det kommer inte ta en dag eller två. Utan det kommer ta ett tag. Men vi kommer hitta tillbaka till varandra! Älskar dig hjärtat !

Ha så grymt kul i magaluf nu och försök att tänka bara på dig själv. Du behöver det och det är du värd!! (L)

2008-08-05 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0