*

Att sova i sin egen säng igen, ja det va.... typ underbart!!
Veckan i Magaluf va bra, fast både jag och Karin va ganska besvikna på stället, tror det va både första och sista gången jag åker till just Magaluf, men Mallorca i sig ska jag nog inte klaga på.
Efter en vecka fylld av de mesta, så tyckte nog både jag och karin att det va ganska skönt att komma hem igen..
Nu ligger jag hemma i hög feber, en ond hals och en förfärlig hosta, usch.. men det är väl så det går efter en sådan resa antar jag, ändå tycker jag att vi varit ganska skötsamma..

Jag och dansken vid poolen, het diskussion om magalufs brister i nattlivet:

Jag :"Yes, I know it sucks that it is like that... One swedish bar, one english bar, one aaa nnn... danish bar..." (
Tänkte egentligen säga norsk bar, men hur i helvete säger man det på engelska, tänkte jag för mig själv, så ja det fick bli dansk bar)

Dansken: "Oh really, were is the danish bar?" (Heelt överlycklig över att det tydligen skulle finnas en dansk bar i Magaluf)

"Ehm, I don't know"


Ja, det finns massor att berätta om resan, men tror jag sparar det till en annan gång..


Snart börjar skolan för min del också, det suger...

Ja, jag vet, jag tog studenten i våras... men jag har ju massa ämnen att plugga upp, efter min helvets behandling förra hösten..

Känns lite sådär att komma dit utan någon man verkligen känner, folk kommer titta på mig och tänka "Oj, va hon så kass i skolan så att hon måste gå om.. "

Tänk om ingen vill prata med mig? Haha, jag kommer bli ett mobboffer =(

Får väl hoppas att det finns någon som i alla fall vill ge mig ett leende någon gång och säga hej, haha...


Sofia har jag ju pratat en del med och Louise en hel del också.. så jag får väl kanske typ tvinga dom att göra mig sällskap ibland, haha..

Å andra sidan kanske det är bra att man inte går med sina allra närmaste, som man alltid har något att prata om med, vilket ofta gör att allt annat än just studierna blir intressant... jag kanske tillochmed kan lämna skolan med riktigt bra betyg?

Jaja, nu ska jag fortsätta kurera mig med lite choklad, mums...

Btw... Malin, LYCKA TILL!! Säger inte mkt mer om det, men du vet vad jag menar..


Kommentarer
Postat av: Sofia G

Jag kommer prata med dig och det lär louise med göra:), va inte rädd för oss nya treor:)

2008-08-19 @ 22:44:18
URL: http://sgrandell.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack, jag klaaaarade de!!

2008-08-20 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0