Blää*

Godmorgon!
Mer än hälften av er som brukar läsa min blogg, ligger väl och sover nu.. det hade jag mer än gärna också gjort kan jag lova!
Istället gick jag upp vid halv sju tiden för att återigen bege mig ut i regnet och åka till skolan.. det suger hårt!

Något som suger ännu mer är att mina lektioner ligger så jävla dumt.. det känns som hela mitt schema består av håltimmar.. Nu har jag precis haft Engelska.. jag, som ensam tjej och en hel drös med killar.. hmm..nej, inga snygga.. inte ens i närheten!
Min nästa lektion börjar 11:15, Företagsekonomi B.. inte så jävla pepp på det alltså..

Fet träningsvärk efter träningen igår har jag också.. Bara massa klagomål här idag...

Så nu är det bara att vänta på att klockan ska bli 11:15.. bara jättelång tid kvar nu.. woho!!

Puss.. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0