Sommaren är på väg*

Underbara vår, eller ska jag säga sommar? För det känns nästan som att sommaren är på väg. I alla fall så fick jag sommarkänslor, när jag idag, för första gången i år, drog på mig bikinin och la mig och stekte på verandan. Ja, det stekte faktiskt.

Nu smyger alla det där "måste-göra-i-sommar-tankarna" fram. Ha mysiga grillkvällar, sitta ute på verandan hela natten i bara tröja och dricka med vännerna, åka ut till tjörn och njuta av havet, ha party med vännerna ute på Tjörn, åka massa båt, bli solbränd som aldrig förr, Åh, vad jag längtar!

Sommaren är verkligen min årstid, finns inget bättre. Jag hoppas bara att denna sommar blir bättre än förra, då vädret sög totalt.

Jag vill ha svensk sommar när den är som bäst, den sommaren ska bli bäst, detta är våran sommar! Jag har bestämt mig.


Humöret är så mycket bättre när solen får skina, allting känns så oerhört mycket lättare, jag älskar det!

Underbara sol!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0