Självisk bitch..

Idag har varit en jobbig dag, en av de jobbigaste på länge faktiskt.

Det va ett tag sen jag grät över det här, så idag kom allt över mig på en gång och mina ögon är röda och svullna som bara den.

Jag vill verkligen att detta ska ordna upp sig, att det ska bli som vanligt igen, det är väl självklart att jag vill.

Men samtidigt måste man försöka se situationen som den är och inte göra den mycket värre.

Jag är mer eller mindre den enda av oss inblandade som i alla fall försöker se det från båda sidor, försöker förstå och inte bara döma. Jag vill finnas där på båda sidor, jag är livrädd för att det i framtiden ska uppfattas som om jag valt sida.

Att få slängt i ansiktet en kommentar som: "Du är så jävla självisk, du tänker bara på dig själv och det är alltid dig det ska vara så synd om. Hur skulle det vara om du någon gång tänkte på någon annan än bara dig själv" sårar så jävla mycket, det sätter sig långt inne och det gör ont.

Jag försöker, alla försöker, ingen väntar sig att det ska vara lätt för oss.

Men VARFÖR göra det jobbigare än vad det egentligen är och behöver vara? Ingen kommer klara sig ur det här ensam, vi måste hålla ihop...


Kommentarer
Postat av: Amanda M

När du säger vi hur många menar du då? Ursäkta men livet förändras, folk träffar nya människor.

Man kan inte hålla fast vid samma människor om peronerna vill gå vidare och inte ha det som det varit. Att tro att allt skall vara som det är just nu i livet är väldigt omoget. folk kommer folk går vidare, vissa finns kvar, dom som inte gör det är människor som känner att dom själva har ett eget liv och vill gå vidare.!
Man kan inte tvinga någon eller vänta i evigheter på att peroner skall börja höra av sig igen.

Det är bara du som blir lidande just nu.

2008-04-17 @ 14:57:35
Postat av: Silla

Amanda, har ingen aning om vem du är och jag tror inte du har någon aning om vad det är jag skriver om. Det är min familj det handlar om, det är det som är VI!!!
Så har du ingen aning om vad det här handlar om, så uttala dig inte!!

2008-04-17 @ 17:26:22
Postat av: Dinova

Gud, va irreterad jag blir när jag läser vad "Amanda" har skrivit.
Det låter som om du tog åt dig vädligt mycket av vad silla skrev, trodde du att hon skrev om någon som står dig nära?

Börja inte snacka skit, om något du inte vet om. Skämms du inte?

Silla baby, jag finns här för dig och jag älskar dig(L)

2008-04-17 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0