R.I.P Engla..

Trött, trött, trött!

Jag orkar inte gå till skolan idag. Vad hände med det fina vädret som skulle pigga upp mig på morgonen och som skulle göra det lättare att komma iväg till skolan?

Det kanske kommer framåt dagen.. man kan ju hoppas i alla fall.

Ska snart åka in och möta michan i stan för att sen bege oss mot skolan. Ganska soft dag idag ändå, bara 3 lektioner eller något tror jag, funderar på att åka och sola efter.


Skulle bara vilja ägna en tanke åt den 10-åriga fickan Engla's familj och anhöriga. Någonstans trodde jag ändå att dem faktiskt skulle hitta henne vid livet. Tycker det är så fruktansvärt tragiskt och skrämmande.

Att en människa kan göra så mot en annan människa, ett litet barn som har hela livet framför sig. Det är ofattbart!

Även om man inte har någon aning om vem denna flicka är, så berör det så mycket ändå. Jag lider med hennes nära och kära.

Rest in peace Engla!


Nä, nu måste jag springa ner till bussen. Tror inte michan uppskattar allt för mycket om jag skulle missa den..

Ha en fin dag!


Btw, M är hemma och jag är glaad (F)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0