Lugn helg*

Härlig helg måste jag säga!

I fredags satt jag och Michaela ute på verandan och drack vin hela kvällen. Invirade i filtar, under infravärmen, så blev det riktigt skönt att sitta ute., vi flyttade inte in förrän runt 12-tiden.

Vin, chips, dipp, kladdkaka, jordgubbar och trevligt sällskap är ju aldrig fel en fredagskväll.

Efter några glas vin så började både fylle-sms:en och dumma vadslagningar ta vid, haha.

Marcus med kompis kommer ner till Göteborg på onsdag och stannar till söndag, tydligen är det mitt ansvar att se till så att deras Göteborgs-helg blir minnesvärd, hmm, det ska vi väl kunna ordna.

Ja, angående vadslagningen jag nämnde tidigare, så handlar det om handbollsfinalen sthlmarna ska gå på under torsdagen, Sävehof-Bajen. Vinner Bajen så är det vi som ska, jaa.. det kanske jag inte behöver nämna här, och vinner Sävehof så blir det tvärtom.

Jag hoppas för allt i världen att Sävehof vinner, haha!


Igår va jag bara hemma och tog det väldigt lugnt, kom i säng tidigt och känner mig riktigt utvilad och pigg idag, skönt det.

Så nu är det bara att ladda till kommande långhelg, den lär bli lång och hård om jag ska se tillbaka på kvällarna med Marcus i Thailand, haha.


Pappa åker till Canada på torsdag kväll och blir borta knappt en vecka, jag har varit så snäll att jag erbjudit mig att vara i hans lägenhet, haha.. snällt av mig va? Ingen baktanke med det alls... neeej, vadå?;)


På onsdag ska jag till sömmerskan och hämta min balklänning som sytts in och upp, hoppas verkligen att den sitter som den ska nu, så den slipper sys om igen.

Det börjar närma sig nu, 17.e Maj och 5 Juni.. jag längtar!

Nej, nu får det räcka för just nu.. kanske återkommer senare.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0