Klädsel: Valfri, men obligatorisk*

Jag är inte bäst på att uppdatera min blogg, jag vet, men ni får försöka leva med det tror jag.

Helgen va bra, förutom vissa mindre roliga händelser, tyvärr är det sådant som händer och som ingen kan rå för. Man får se till att försöka stötta och finnas där på bästa sätt då.

Gumman, finns alltid här för dig ♥
Dum som jag är så glömde jag helt av att klockan skulle ställas om natten mellan lördag och söndag så när vi befann oss på centralen helt övertygade om att klockan va runt 4 och sista bussen väntade, så var den istället 5 och sista bussen hade gått för längesen.

Det blev taxi hem till M för min del, där jag deckade så fort jag la mig i sängen.

Kommentaren från M morgonen därpå: "Va social och mysig du va inatt då".

Jag fick gottgöra honom under morgonen istället. Inte helt fel det heller ;)


När jag kom hem väntade släkten och ett lite för tidigt firande av min födelsedag, visst det va väl trevligt, men oj va trött jag va!

Tillökning i plånboken och ett fint halsband fick jag då.


På måndags morgonen, min dag, väcktes jag av mammas fina *host* stämma och paket, alltid lika mysigt att vakna upp på sin födelsedag.

Fina presenter och ännu mer tillökning i plånboken blev det då.

Sen bar det av till skolan, segt som vanligt. Efter det en shoppingrunda, måste ju köpa presenter till sig själv också!


Vid 6-tiden fick jag ett VÄLDIGT(!) oväntat besök, som rörde om i mitt huvud en del, men jag vet vad jag vill och vad jag inte vill.

Jag vet precis vad det handlar om och tänker inte gå på det igen. Du känner att du håller på att tappa mig helt och försöker hitta greppet igen, för att sedan svika mig återigen.

Du kommer i alla fall alltid betyda mycket för mig som en vän men jag är ledsen, det är för sent för någonting annat nu, du har redan spelat alla dina kort.

Tack för presenten(F)


Imorgon ska jag träffa pappa, vi ska fira min födelsedag lite i efterhand då.. vet inte riktigt vad det är som väntar, han är väldigt hemlighetsfull i alla fall. Avenyn runt 19-tiden, det är vad jag vet.

När jag frågade om klädval svarade han bara: "Valfri, men obligatorisk", jobbigt med obligatorisk klädsel, jag som hoppades på att få gå naken.

Jag ser i alla fall fram emot det.


I helgen väntar nog utgång på fredag och förhoppningsvis förfest här. Jag har inte hunnit prata med någon om det typ, så ni som läser detta utan att ha en aning om det och VET att ni är välkomna, info kommer när det är helt bestämt.

Tyvärr är många av mina älsklingar på mässan hela fredagen, så är rädd för att det hindrar dem =( Men vi får se hur det blir med den saken.

Längtar.


Längtar även till lördag då M väntar, jag kommer inte kunna träffa honom något innan helgen och jag saknar honom redan =( Nella, hata mig inte för mitt gulligullande ;)


Nu väntar snart sängen för min del. Ha en fortsatt bra kväll <3
/ C 


Kommentarer
Postat av: Nella

Jag är bara avundsjuk. Fortsätt gulligulla du ;)

2008-04-02 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0