Grinig..

Fortfarande trött, trött, trött!!
Skolan idag gjorde mig deprimerad, åkte hem efter andra lektionen, jag orkade bara inte vara kvar. Jag hatar dessutom min lärare i FeB, verkligen hatar! Inte bara det att hon suger som lärare, utan även att hon har noll känsla för andra personer eller noll förståelse för någonting.
Hon är anledningen till att jag inte tänker gå till skolan imorgon, har två lektioner med henne, vilket är två för mycket. Nää, då trivs jag bättre hemma i sängen.
Dessutom går skolan käpprätt åt helvete ändå, så who cares?
I alla fall, istället för att gå på sista lektionen åkte jag och solade en snabbis, sen hem och somnade i nån timma, det va skönt.

Idag fick jag mig ett ryck och började kika lägenheter, jag vill verkligen ha något eget nu, även om det inte är rätt tillfälle för att flytta just nu, men ändå.

Jag ska i alla fall fixa jobb och sen lägenhet.... med dinova!? Det lockar verkligen.


Idag är en dålig dag, grinig och deppig som bara den. M är i alla fall hemma nu, det piggar upp mig lite:)


Jag är trött, trots att jag sovit mitt på dagen... blir nog sängen snart!

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Dinova

Ja, med mig gumman =) !
Jag sitter och kollar hela tiden.. hehe.
Älskar dig och finns här för dig (L)

2008-04-15 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0