Tillbaka på noll igen..

Behandlingen har börjat igen.. usch, den påverkar mig så mycket .. på alla olika sätt =( Jag är verkligen inte mig själv längre .. jag är inte lika stark längre.
Det känns som jag bara gnäller hela tiden.. men grejen är att jag egentligen aldrig riktigt pratar ut om det med någon..
Att kunna skriva av sig här på bloggen, hjälper mig faktiskt..
Men ibland skulle jag bara vilja sitta ner med någon i timmar och bara prata ut om det, gråta ut om det.
Allt detta har blivit så stort nu, allt är så fokuserat på det .. =( Jag hoppades verkligen att detta skulle vara det sista, att behandlingen skulle hjälpa.. och räcka..
Nu ska jag läggas in och få antibiotika intravenöst.. Faan, är det inte nog snart? Hur mycket förväntas man klara gå igenom på samma gång?
Jag har ett liv bortom mina sjukdomsproblem också.. som faktiskt också tar stor del och som också väcker känslor.. Jag klarar inte att ta allting på samma gång.
Så nu läggs jag förmodligen in på måndag... till att börja med MINST 1 vecka.. jag vet ärligt inte om jag kommer orka ta emot mer läkemedel och mer dåliga besked..

Jag älskar mina vänner.. och jag finns här för er, alltid... och.. Jag behöver er :$ Nu mer än någonsin.. Jag gör verkligen det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0