Sömnlös..

Jahopp.. Så ligger jag här i sängen igen utan att kunna sova.. Börjar bli en vana nu, en jobbig vana.
Jag vet inte vad det är.. men antar att det är alla dessa tankar som snart gör mig tokig!
Ingen skola imorgon.. börjar behandlingen igen, efter drygt en veckas uppehåll.. hoppas, hoppas, hoppas att jag inte kommer må lika dåligt som sist.

Dagen idag har vart seg.. vaknade med en jobbig känsla, så somnade om och struntade i att åka in till skolan.
Dock en väldigt tråkig föreläsning senare på kvällen, som vi va tvugna att gå på..Trist.
Ska skriva en recenssion på den .. kommer knappt ihåg va den handlade om.. Njea, så illa är det väl inte.. men den väckte i alla fall inte mitt intresse.. så svårt att skriva om den då.

Jag vet inte vad du tänker på just nu, eller varför du håller på som du gör.. och vet inte om jag vill veta det heller.. men alltså.. det måste snart få ett slut på dethär.. för jag orkar inte mer.
Du rör om i mitt huvud .. och det är du medveten om.

Nä, orkar inte skriva nu.. ska försöka sova, som jag förmodligen inte kommer lyckas med förrän typ 4-tiden..
Men Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0