Skolan..

Sitter i skolan, helt ensam och väntar på papsen som ska hämta mig... Alla andra har stuckit iväg på Idrott.
Som vanligt är det fullt med skitungar i skolan.. en för liten skola, till för mycket elever..
Jag lyckades hitta en sal, som jag tänkte jag kunde sätta mig i helt ensam i väntan på min far.. Tror ni inte då att äckelläraren kommer hit och sätter sig och ska rätta något..Han är verkligen äcklig!

Så nu sitter jag här och bara hoppas på att pappa snart kommer, samtidigt som jag möts av hans äckliga blick då och då.. Snusk !
Kanske kunde försöka hitta en annan plats, men lyckas nog inte.
På denna slötid borde jag ju ta tag i lite skolarbete, men fan jag orkar inte =(

Weei, nu fick jag ett efterlängtat sms.. hihi (a) Mycket efterlängtat ...Sööt...

Tog skolkort idag också.. och vetnivad? JAG FICK STÅ UPP =D Fan, första gången ever... Alla de långa fick sitta och vi småttingar fick stå.. yeeah =)

Ååh, faaan PAPPA SKYNDA DIG!! Haha.. vill inte sitta här längre ..
Skönt med långhelg nu i alla fall.. ledig på fredagar ju :) Sooova länge imorgon.. underbar!

Nää, nu ska jag stänga ner här och bara hoppas på att pappa är i närheten i alla fall..

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0