Nya & Gamla tider..

Usch, va allting är snurrigt i mitt huvud just nu.. Känns som jag har så många beslut som jag faktiskt snart måste fatta :/
Hur ska jag göra med skolan nu denna terminen, med tanke på hur allt gått med behandlingen och så..
Första dagarna på jättelänge som jag över huvud taget orkat ta mig till skolan nu, och visst.. hur skönt som helst att komma dit och träffa alla, underbart.. Men samtidigt sån ångest över allt jag missat, behöver ta igen och allt jag inser att jag i fortsättningen kommer missa.
Tog i alla fall det svåra beslutet, ja faktiskt svåra beslutet, att hoppa av matten idag och istället byta till en annan kurs som bara går på vårterminen.. Känns som jag valde rätt just nu i alla fall !

Åh, känns som mitt liv är så jävla deprimerande just nu, förlåt... Jag har tillochmed gått och blivgigt pundare.. känns så i alla fall.. och nej, jag menar inte ordagrant pundare, utan mer på ett medicinskt sätt..
Det värsta är nog att de jävla tabletterna inte hjälper ändå.. Läkarna är helt chockade, och vet inte vad dom ska göra mer.. Dem vill inte ge mig tyngre mediciner till min lilla kropp. Jag förstår dem.. för somsagt, de jag äter nu är droger, ja faktiskt !

Somsagt, jätteskönt att komma tillbaka till skolan och träffa mina änglar igen, som jag saknat er..
Imorgon är det skolfoto som gäller, funderar faktsikt på att banga, men å andra sidan är det väl lite kul att ha ett kort på klassen för sista gången.. det är ju ändå sista året nu ! Tråkigt bara att Malin inte kan vara med också..

Satt häromkvällen och tänkte på hur mycket man egentligen saknar de gamla tiderna.. både de gamla tiderna, som för typ 3-4 år sen.. Men även de gamla tiderna, som för typ 1 år sen.
Alla roliga fester vi va på, allt roligt vi gjorde och den sammanhållningen vi hade, framförallt sammanhållningen.
Vi va med varandra jämt ! Vi hittade alltid på saker.. helt sjuka, och även helt meningslösa och betydelsefulla saker.
Vad hände?

Men mest av allt saknar jag nog tiden då man va liten och allt va bra.. Tiden med dig Ulrica.. alltså, minnena med dig är helt oslagbara .. Vi har upplevt så mycket tillsammans du och jag. Nu ses vi nästan aldrig :(
Men fortfarande så är det trots allt du&jag.. i alla fall för mig.
Minns fortfarande våran varbergstripp som igår, våran maskerad när vi gick i 3.an, som igår.. våran skidsemester, jag minns den som igår. Och det inbillande inbrottet, ja gumman, jag minns allt som om det vore igår! Det jag egentligen vill säga är att JAG SAKNAR DIG!

Nu har jag i alla fall får skriva av mig lite, känns skönt !

Take Care !

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du ska veta att jag saknar dig och det kommer alltid att vara du & jag!!! Alla minnen vi har kommer alltid finnas på en speciell plats i mitt hjärta som aldrig försvinner!

2007-09-21 @ 18:25:46
URL: http://Ullisjullis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0