Nu börjas det ... igen..

Har försökt att hålla mig borta från tankarna, har gått ganska bra .. fram tills nu.
Så, imorgon börjas det .. ett nytt helvete .. kanske värre än någonsin :( Vet inte hur jag ska orka..

Ska åka in till skolan en snabbis imorgon på morgonen, skönt att träffa folk man tycker om precis innan iaf :)
Behandling 13.30, sen läggs jag in .. =(
Vill verkligen inte .. orkar verkligen inte .. Hjälper inte detta nu, vet jag inte vad jag tar mig till..

Kommer finnas för er heela tiden ändå(L)
Älskar er !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack gumman det värmer :) Jag hoppas allting går bra för dig nu med, jag tänker på dig. Ta hand om dig, Puss (F)

2007-10-02 @ 17:07:12
URL: http://elaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0