Kanon kväll igår ..

Vaknade klockan 08.00 imorse med en mun torrare än jag vet inte vad, och insåg att jag faktiskt somnat fullt påklädd och med sminket i hela ansiktet.. Insåg också att det förmodligen blivigt lite för mycket av det goda igår kväll/natt som egentligen skulle bli en lugn kväll..
Tänkte kliva upp ur sängen och hämta ett glas vatten.. då insåg jag att det definitivt blev för mycket av det goda igår.
Drack vatten som aldrig förr, tog av mig gårdagens kläder och somnade lika fort om igen.. snarare däckade (IGEN).
Tecken på en lyckad kväll? Ja, i alla fall i mitt fall..
Kvällen igår va kanon.. Hade hur kul som helst och behövde verkligen den kvällen..

Tanken var inte alls party all night long, men så blev fallet.. Tanken från början var att jag och michela skulle sätta oss på något lugnt ställe och bara prata ..
Det slutade istället med att vi gick in i dimman på BLVD tillsammans med en mängd underbara människor..
Vissa saknades .. Ni skulle vart med!
Träffade många, som man inte träffat, knappt sätt på evigheter .. Kul !

Härligaste stämingen, Godaste drinken, Goaste människorna (Några av dom goaste), Härligaste skratten (Åt en del mindre härliga människor)... Och en ganska ledsen plånbok..
Men verkligen värt det !!

Tack alla för en lyckad kväll.. som inte alls var planerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0