Jag saknar er ...

Ett tag sen jag skrev här.. (igen).
Usch, senaste tiden har varit ett rent helvete.. är nog fortfarande.
Jag är så jävla trött på alla läkarbesök som aldrig leder någon vart.. och tillochmed en behandling som bara gör mig sämre.
Är allting helt i onödan? Går jag igenom detta helvete till ingen som helst nytta?
Kanske bara är för mig att acceptera läget och inse att jag inte kan göra så mycket mer än att ta det för vad det är.

Har inte varit i skolan på två veckor nu, jag som skulle greja detta.. Jag skulle ju orka, och allt skulle gå bra.. Nu går det bara nerför.
Medicinerna jag har fått nu, är det värsta jag någonsin ätit.. vet inte hur jag ska förklara...
Jag hatar att gnälla såhär, men jag måste bara ibland..
Jag saknar alla så mycket..och jag är så ledsen över att jag inte hör av mig, eller att jag kanske inte alltid orkar prata eller så.. jag är ledsen för att jag stänger ute er.
Förlåt.. men jag har ett helvete just nu !! Jag behöver er mer än någonsin.. och när ni finns där för mig, betyder det mer än nåonting annat.
Trots att jag kanske inte visar det på bästa sätt.. så finns jag för er också, jag gör det. Jag tänker på er varje dag.. Ni är mina änglar, det är ni som gör mig stark..
Denna tiden kommer bli jobbig för mig, och säkert för er också.. jobbigare än vad det redan är... Men allting känns mycket lättare tack vare er(L)

Funderar på att hoppa av denna terminen som är nu.. Jag kommer aldrig orka ta igen allt som jag missar.. och det känner jag redan nu.. och det är fortfarande långt kvar på behandlingen..Det tar på mina krafter.
Usch, det är ett svårt beslut .. :(




Nu har jag fått gnälla lite, och tycka lite synd om mig själv..
Ska sluta nu,
Saknar er.. (Ni vet vilka ni är)..

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Jag älskar dig Silla!!

2007-09-12 @ 12:58:01
URL: http://stasie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0