Saknad, längtan och smärta..

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev här igen, har vart ganska dålig på att uppdatera bloggen känner jag.. ska försöka bättra mig.
Eftersom jag inte haft någon vidare inspiration, eller motivation till någonting det senaste, så har jag knappast haft det till attg blogga heller.
Men eftersom jag fick min älskade vän Michela att skaffa sig en blogg, där hon förövrigt redan hunnit skriva 2 inlägg (på samma dag), så får väl jag ta tag i mig själv oxh skriva några rader jag oxå.

Ja somsagt, inspirationen är väl inte den bästa just nu, och mitt liv just nu är inte speciellt händelserikt heller.. så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men just nu är det väldigt mycket känslor inblandade i mitt liv, dom flyger hej vilt i mitt stackars huvud..
Det tre största är väl:
Saknad efter minna vänner.... Åh, det är jobbigt utan er.
Längtan efter.. ja, försök lista ut det ni, hihi ;)
Smärta som ioförsig nästan alltid finns där..

Förövrigt är jag väldigt glad för Malins och Patriks skull.. Skönt att ni äntligen får mycket tid tillsammans och att ni slipper det jobbiga avstånden.. Njut av er tid tillsammans nu sötnosar :)

Nu ska jag snart, tillsammans med min syster, sitta barnvakt åt Anton en stund. Den ungen är så ofantligt sööt va :) Herregud säger jag bara.

Så för ikväll får det vara färdigskrivet här ..
PussoKram


Kommentarer
Postat av: Malin

aw :D
jaojao vi njuter höhö
Nä, men va är michis blogg adress?

2007-10-20 @ 15:34:28
Postat av: Silla

Haha, det kan jag tänka mig att ni gör ;)
michelamagnusson.blogg.se

2007-10-21 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0