Permission..

Hemma igen.. i några timmar i alla fall :) Efter lite "tjat/fjäsk" för läkarna fick jag permission ikväll... och kanske tillochmed imorgn kväll också (?) Hoppas, hoppas, hoppas .. Hatar det jävla sjukhuset :'(

Kändes så skönt att få komma hem.. men snart, om några timmar måste jag åka tillbaka till det jävla sjukhuset igen :( Känns skit jobbigt.. Kommer börja gråta .. som varje gång mamma eller pappa har vart och hälsat på mig på sjukhuset, och sen måste åka igen på kvällen .. Blir som ett litet, litet barn i den situationen.. känner mig så liten.

Hade hoppats på att bli utskriven på söndag, men blir nog inte så.. blir nog kvar ett tag till där :( Orkar inte ..

Saknar alla jättemycket... tänker på er hela tiden!

Vill inte ha det såhär :( Vill att allt ska bli bra igen.. vill komma hem, sova i min egna säng och kunna göra precis vad jag känner för ..

Kan det bli värre? Jobbigare? =(

Förlåt för allt gnäll !

Sköt om er alla ! Saknar er.. Finns för er, hela tiden.. trots att jag är där.. Ni är mitt allt .. Tack vare er, orkar jag!

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Jag saknar dig med! Tänker på dig hela tiden gumman, du är stark!!! Älskar dig!

2007-10-08 @ 23:43:18
URL: http://stasie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0