Onsdag

Nu är det bara några få dagar kvar tills dom tar ut nålen och jag slipper just den behandlingen, tror ni det ska bli skönt eller? Det ska bli så underbart att slippa anpassa sig efter alla tider, att slippa vara så isolerad och att äntligen kunna träffa folk igen!

Att det är lov nästa vecka också, gör det ju inte värre direkt.. Har sett fram emot detta så länge nu.

Det ska bli så sjukt skönt!


Fick ett sms idag, från vem och vad det stod, tänker jag inte gå närmare in på, men lilla vännen.. varför tror du att jag bryr mig?

Okej, det värsta är väl kanske att jag inners inne bryr mig lite.. Men vad förväntar du dig? Att jag ska komma krypande?


Och över till en helt annan person.. sluta fjäska, det greppar inte just nu. Du har gjort bort dig och du borde inse det ganska snart. Det är lite försent för dig att be om ursäkt nu. Vad tänkte du med?


Människor som man en dag beundrar så mycket och tror på så starkt, kan nästa dag vända dig ryggen och trycka ner dig så långt utan att ens inse att dom faktiskt gjort fel.

Ibland känns det som att mitt hjärta är till för att såras om och om igen.. snälla, va försiktiga, det är svagare än ni tror..


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Gumman. Jag ska aldrig såra dig! =) Jag finns alltid här för dig. Älskar dig gumman!

2007-10-25 @ 16:29:08
URL: http://stasie.blogg.se
Postat av: Silla

Tack gumman

2007-10-25 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0