Idoltönt!

Ytterligare en fredagskväll tillbringad framför TV:n och Idol. Har tyvärr inte så mycket annat att välja på. Eller visst, ingen tvingar mig att titta på Idol, men jag är tvungen att sitta hemma ytterligare en fredagskväll. Blir snart ändring på det. På söndag slipper jag skiten, Yeah. Söndag natt, då åker nålen ut! Jag är lite stolt över mig själv, att jag orkat.. får jag lov att vara det?

Ja, eftersom jag tillbringat mina senaste fredagskvällar hemma, har jag också följt Idol ganska flitigt.

Killen som i vanliga fall har varit mitt alldeles levande lyckopiller, som fått mig glad, fick istället mig ikväll till tårar.

Daniel Karlsson, han är så sjukt bra , det finns inte. Ikväll satt jag och storbölade efter hans uppträdande och efter juryns kommentarer..


Asså efter detta inlägget måste ju ni tro att jag är typ världens Idoltönt eller något, riktigt så är det inte. Men den killen, han kan sin sak om man säger så. Han vet vad han gör och han är så galet cool.

Grym helt enkelt.


Ha det bra

/C


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Silla skriv oftare i din blogg :) Hihi

2007-11-03 @ 19:10:02
URL: http://stasie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0