Uppdatering..

En del har klagat på min så dåligt uppdaterade blogg det senaste. Ledsen för detta mina vänner. Alltid kul att ha sina trogna läsare, som fatiskt märker när det vart lite dåligt med uppdateringen.

Btw. Kommentarer uppskattas (a).


Det senaste .. ja, vad har hänt? Jo, jag har avslutat min ena behandling, alltså blivit av med nålen.. hur gött är inte det då?

Känns hur skönt som helst. Dessvärre har jag en behandling kvar som kommer att pågå ett tag till, segt.

Det "firades" med lite utgång på onsdagen.. hur den kvällen va ska jag nog inte ens nämna..

Men kunde nog inte sluta på annat sätt med tanke på mitt stora medicin intag under en längre period, mitt dåliga matintag under både en längre period, men framförallt dagen och en väldigt lång period utan någon alkohol över huvud taget.

Tack sötnosar för den kvällen.. för hjälpen liksom ;)


Torsdagen, då va det mys med mina söta väninnor, tråkigt att vissa saknades. Det va en väldigt mysig kväll som verkligen behövdes för oss alla! Jag tycker om er<3


Idag va första gången för mig i skolan på vääääldigt länge. Kändes lite konstigt.

Har inte hunnit prata med alla lärare och så än.. men kan bara tänka mig hur mkt jag har att ta igen.. om det ens är värt att ta igen det just nu är en annan fråga.

Ska i alla fall försöka komma igång lite .. framförallt med projektarbetet. Det behövs goda insatser av oss alla nu. Framförallt av mig, som inte vart i skolan någonting. Förlåt älsklingar!


Ja, förövrigt så träffade jag sötnos för första gången på väldigt länge i fredags. Hur mysig kväll som helst.

Faller jag igen eller? Bra? Dåligt?

Du har i alla fall insett vad du gjorde och bett om ursäkt för det. Det är stort för mig.

I din närhet mår jag bra!! Den saken är säker i alla fall.


Michela är på intensivkurs nu. Vill bara passa på att önska henne lycka till. Hoppas att du kommer tillbaka med körkortet gumman. Jag tror och hoppas på dig.

Tänker på dig.


Nu vet jag inte riktigt vad jag har att säga mer.. så nöjer mig för ikväll.

Ska försöka vara bättre på att uppdatera i fortsättningen!


Sköt om er mina fina <3 Jag tycker om er..

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0