Tisdag

Tisdag- och en riktigt dålig dag för min del.

Har varit riktigt lipig och grinig hela dagen, näst intill i alla fall.

Måste ha vaknat på fel sida eller något i den stilen, för idag har jag verkligen inte varit mig själv, så långt ifrån det går att komma känns det som.

Hade ställt klockan på halv 7, gick upp 10 över 7, stressa här hemma och stressa ännu mer ner till bussen som gick 5 över halv 8.

Väl på bussen brast allt tror jag, kunde inte ens lyssna på en lugn låt utan att det kändes som jag skulle bryta ihop helt. Dessutom funkade inte min mobil, det gjorde mig ännu mer sur/irriterad/ledsen/gnällig/deppig.. ja, vad du vill.

Tänk att en icke-fungerande mobil kan ställa till det så.


Kom till skolan, stannade 45 minuter och åkte sedan hem igen.. det funkade liksom inte.

Tårarna brände bakom ögonen hela tiden kändes det som och ja, det kändes allmänt jobbigt.

Att jag då inte kunde skicka ett sms till någon, eller ens läsa de sms jag visste att jag hade fått.. gjorde inte saken bättre.

Vet inte riktigt vad som va fel på min mobil, men har i alla fall fått en ny nu, lite gladare i alla fall! Tack pappa <3


Okej, nu ska ni inte tro att min deppiga dag berodde på min söndriga mobil, för så va inte fallet.. men den situationen gjorde mig väl inte gladare direkt.


Sammanfattningsvis då - JÄVLA IDIOTDAG!

Ha det bra
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0