Söndag

Jag som skulle försöka bättra mig med uppdateringen här. Det har inte gått så bra, som ni som läser, säkert märkt.

Har vart ganska mycket skola och så denna vecka, det är ju trots allt första veckan på typ 5 veckor som jag kunnat vara i skolan i alla fall lite. Så ni förstår säkert att det är mycket att ta igen, framför allt med projektet/företaget, men det går framåt, vi är på gång, det känns bra nu.

Har kollat upp hur mkt jag har missat och så denna termin, självklart är det mycket, men som det ser ut nu så grejar jag det, det känns bra. Då slipper jag att läsa en 7.e termin.

Har bara 2 veckor kvar på min behandling, som det ser ut nu i alla fall. Jag har klarat 10 veckor nu, så jag klarar nog 2 till utan problem. Sen är det bara att hoppas att det håller i sig efter det, så att jag inte behöver mer behandlingar eller mediciner. Min läkare verkar väldigt positiv nu i alla fall, trots att det va kritiskt i början.

Känns som jag kommit tillbaka en bit i alla fall, kommit tillbaka till den riktiga Cecilia.


Det va utgång igår och oj så kul jag hade. En kväll att lägga på minnet, en kväll med helt underbara människor och helt underbar stämning från början till slut.

Började med lite förfest hemma hos Michaela, drack lite vin och hade allmänt trevligt bara, fick i mig helt lagom mängd alkohol. Sen bar det av mot stan och BLVD där vi knappt hann komma in, innan vi intog dansgolvet och dansa rumpan av oss till härlig musik. Ganska hes vid kvällens slut kan jag lova, blev en och annan "sjunga-med-låt".
Blev inte alls mycket att dricka där inne, en drink bara, men kände inte alls behovet av mer, allt va bara toppen, det skulle inte förstöras med för mycket alkohol.

Syrran och hennes kompisar kom också dit, vilket va väldigt trevligt. Det blev inte så speciellt sent, utan tog taxi med syrran och dem, efter ett efterlängtat besök på Mc.donalds, vid halv 3-tiden, kändes lagom.

Helt enkelt en kanonkväll, som verkligen behövdes för oss alla.

Nu väntar en vecka fylld med behandlingar och skola innan vi välkomnar helgen igen, då blir det ännu mer festligheter. Utgång med Sandra och Dinova på fredagen, vilket ska bli riktigt roligt, alltför längesen vi umgicks sist, upp och kolla seriepremiären i bandyn på lördag förmiddag med Michela, någon mer som är på?, Sedan hem för att ladda upp inför en fullspäckad kväll hemma hos Michaela, middag, berusning och ett underbart umgänge.

En fullspäckad festhelg helt enkelt, ser fram emot den.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är jätteglad över att jag träffade dig, är bara rädd för vad som kommer hända nu.

Du frågar mig om jag tycker situationen är jobbig. Det är väl självklart att jag tycker. Hade det inte vart konstigt annars?

Jag vill inte sätta mig själv i en situation, som jag senare kommer att ångra. Därför vill jag låta allting ta sin tid och inte göra förhastade saker. Som du själv sa: "Vi får ta det som det kommer, och se hur det utvecklar sig".

Ge mig tid, ge detta tid.. så gör du våra hjärtan en tjänst, i alla fall mitt.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vill bara avsluta detta inlägg med att säga hur otroligt tacksam jag är över att ha er vid min sida, ni vet precis vilka ni är. Under denna tiden har ni varit helt fantastiska mot mig, det har varit en sjukt jobbig tid och ni har funnits där för mig hela tiden, jag har aldrig ens behövt tveka på det. Det betyder så mycket för mig ska ni veta. Fortsätt vara de fantastiska människor ni är, så kommer ni komma långt. Jag beundrar er, mer än något annat. Vänner som er, borde alla ha!


Ulrica, jag saknar dig. Jag finns alltid här !



Oj, blev ett ganska långt inlägg dethär, jag som skulle försöka fatta mig kort.

Ha det bra alla
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0