Onsdag kväll, trötter

Klockan är 21.00 och jag ligger nerbäddad i sängen, helt dödstrött... känns som jag skulle kunna somna vilken minut som helst, vilket jag förmodligen kommer att göra också!

Kan vara skönt med många timmars sömn i och för sig.


Bredvid mig, eller snarare på mig, så har jag min katt som förövrigt är sötast i världen och min bästa vän, haha .. det är sant! Igår kväll när jag va jätte töntig och lipade som en sketonge, så va hon nära mig hela tiden.. t.o.m. slickade bort mina tårar från kinderna, tro vad ni vill.. men det är min misse det och så är det!


Idag va tanken att jag skulle åka och sola i stan efter skolan, på ett ställe som verkar helt outstanding, typ i Vasa någonstans.. tror ni lilla jag hittar det? NEEJ, självklart inte ... eller i och för sig så ansträngde jag mig inte särskilt mycket från det att jag gått av vagnen och vandrat i, vad jag tyckte kändes som 200 meter, som det stod att avståndet skulle vara. Jag insåg att detta inte va min grej, så jag vände och åkte hem istället.

Så ingen solning för mig idag, får väl försöka ta mig till sportlife imorgon istället.


Helgen närmar sig med stormsteg, vilket jag ser fram emot mycket.. dock verkar det inte bli någon utgång på fredag med Dinova och Sandra, vilket är synd, men hoppas att det blir nu snart framöver istället.

Lördagen kommer bli kanon, och så även söndagen, (tror jag, hoppas jag, vill jag).. jag saknar dig, jag längtar efter dig och jag tänker på dig hela tiden, din jävla idiot!

Även när jag är sur, grinig och en riktigt bitch, vet du vad du ska göra för att  jag inte ska vara gnällig längre. FARLIGT!

Jag faller för dig!


Imorgon blir det mycket plugg i full fart med projektarbetet/UFföretaget. Affärsplanen ska skickas in imorgon. Vi har kommit ganska långt, men har en del kvar.

Nu känns det som att vi verkligen är en bra bit på väg och det är roligt. Vi har kontakter som verkar intresserade och verkligen anstränger sig för oss och vårt företag, riktigt kul.


Nä, nu ska jag stänga ner här, vilket är ganska svårt med tanke på att going är inne på msn och goar sig.. DUMMA DIG!


God natt och sov så gott min änglar!

Massa kärlek till er.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0