Torsdag, Sjukhuset, Skolan, Ont, Plugg... One of a kind..

Torsdag
Jaha, då va det torsdag igen.. Snart helg. Veckorna bara rinner iväg känns det som :) Hur skönt som helst när det gäller veckodagarna, men när det kommer till helgen, så kan det väl gå lite lugnare vaaa ? =)
Va på sjukhuset imorse.. Det gick väl både bra och dåligt..
Fick reda på en behandling som jag ska genomgå efter sommaren, typ i September någon gång.
Den kommer att pågå varje dag Mån-Fre i 6 veckor... JAA, 6 VECKOR :O VARJE DAG!!! :( Blir ingen rolig höst för min del.. Skolan kommer ta mycket stryk och mitt sociala liv också.. känns som om jag inte kommer göra annat än att hänga på sjukhuset... och det kommer jag ju ioförsig inte göra under de 6 veckorna :(
Men ska prata med min handledare, så vi på något sätt kan lägga upp mitt schema på ett sätt som funkar för mig då.. det är ju trots allt 3.an och mycket att göra förmodligen!
Läkaren berättade att dom är väldigt ställda över min situation.. Dom har 1 patient om året, med samma bekymmer som mig... EN PATIENT!! Fatta vilken otur jag har eller.. 
Dom har bara behandlat 10 personer mot detta.. och dom kan inte garantera någonting..
Men men, jag försöker se det positivt.. det är ju iaf värt ett försök om jag inte kan bli sämre.
För som det är nu så orkar jag inte mer, jag har kämpat med detta i 4 år nu.. det tar på än, tro mig =(

Efter sjukhuset åkte jag till skolan, va där vid 10 och jag började inte förrän 12.15.. Fick lite skolarbete gjort under den tiden som tur va :)
När jag kom hem, så somnade jag med en gång jag la mig på sängen... SOM VANLIGT!!!
Sen blev det att sätta sig med Naturen och Spanskan... Btw: Michan, spanskan är klar nu.. hur mycket har du gjoort ? INGENTING !!! Tacka mig ;)

Imorgon blir det middag och utgång.. ser fram emot detta :) Hoppas bara att jag inte har så jävla ont och känner mig lite piggare!!

Men nej, nu har jag inte tid för sånthär trams som att skriva blogg.. Plugg väntar.. Sorry alltså ;)
Men iaf..
Take Care (L)

    ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0