Söndag, Mors dag, Helgen, Plugg, Förvirring..

Söndag
Jahopp, så va det söndag igen.. Fruktansvärt tråkig dag.

Kan väl börja med att säga Grattis, eller vad man nu säger, till Mamma på Mors Dag! Jag älskar dig(L)

Helgen har varit kanon. I fredags firade vi Malin som blivigt 18, men det har väl ingen missat va? =)
Det började med en mumsig middag och vin hemma hos Malin, en del ölspel och "Jag har aldrig" blev det också, innan det bar av till stan..
Adde och hans kompis kom förbi Malin, och med lite fjäsk så fick vi honom att köra in oss till stan, Vad snäällt av honom. Stackarn fick köra in 6 stycken fyllesvin till stan.. TACK ADDE =)

När vi väl va inne i stan började det med att David och Jocke fick syn på sina nördkompisar, och skulle självklart ur bilen och hälsa.. men det orkade inte vi, så vi åkte ifrån dom:)
Blev släppta inte så långt ifrån Chez Amis, men då skulle vi gå och möta upp David och Jocke, vid hållplatsen.. Grejen va bara den att Jocke hade missat vagnen som David hann med.. så det blev en del väntande.. Sen när Johannas vagn kom och vi hade haft kramkalas och sagt hejdå till henne, så bar det äntligen av till Chez Amis för att träffa Malins pojkvän och hans kompisar.

På chezan va det huuur mycket folk som helst, folk satt iprincip på varandra, så vi stannade inte speciellt länge, innan vi bestämde oss för att gå hem till Patrik (Malins pojkvän), för att förkröka där istället. Det va en mycket bättre idé..
Där hade vi det både kul och.... mysigt :$
När klockan va runt 12, började vi gå mot BLVD.. Där va hur lite folk som helst, men vi hade kul ändå :)
och DU va helt underbar .. Du är oslagbar för mig på något konstigt sätt..

Lördagen tillbringade jag med mys, film, mys, godis, mys, chips och ännu mera mys... Finns inget bättre!!
På något konstigt sätt, så får du mig att glömma allting, du får tillochmed allt det onda att försvinna..
Det betyder... DU betyder !!

Idag har jag varit först hos mormor, och sen hos farmor... ett jäkla rännande på mors dag alltså..;) Haha, nää men det har vart trevligt :)

Kvällen har jag tillbringat framför datorn och skolarbetet... håller på med ett arbete om Trafficking, som igentligen ska skickas in nu ikväll, men det kommer jag inte orka.. så skickar in det imorgon istället! Busigt!!
Bara denna veckan kvar med skolarbete nu, fyfan va skönt det ska bli sen när all skit är klar!!

Nu i veckan måste jag hitta kläder till bröllopet.. lite smått panik snart!! Vadfan har man på sig på bröllop? Klänning kanske ? Så är det bordsplacering också.. kommer säker få sitta mellan två gamlingar eller nåt.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. ska plugga vidare, sen sova.

Take care (L)


       ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0