Onsdag, Väckt, Skolan, Ont, Trött..

Onsdag
Blev väckt av att min mobil ringde på högsta volym runt-nio tiden imorse..
Helt yrvaken svarade jag med ett lite klent "Hallå" i tron om att det va typ Morgonpigga Michela som va i farten och på något konstigt sett fått för sig att jag va vaken vid den tiden =)
Men till min stora förvåning hör jag en kärring i telefonen: " Är det Cecilia Larsson?" , "Ja, visst det är jag", "Ja hej, jag ringer från Shalgrenska sjukhuset".
Ååh, nej, vafan vill dom jävlarna nu då!!!??? Det va min första tanke..
Iaf, så skulle jag tydligen in på en akuttid imorgon klockan 09.30.. Jag börjar 12.15 :O ... Så va min underbara sovmorgon borta!! TACK SOM FAN!!
Ioförsig ganska passande att få det nu, med tanke på att smärtorna har börjat igen, orkar inte!!

Åkte till skolan så att jag va där runt 12 någon gång, skulle arbete med Naturuppdraget med Malin, men det blev inte mycket gjort där kan jag lova.. Kändes helt onödigt att ha åkt dit.. Får hoppas på mer gjort någon annan dag duuu ;) Slappisar som vi är :)
Men orka plugga på sin födelsedag, eller hur Malin? ;D Det va liksom med tanke på den som jag också slappade :D Hmmm..

När jag kom hem la jag mig på sängen med en gång, eller nej förresten, först tog jag en jävla Voltaren för att jag hade så ont .. haha, men sen la jag mig iaf på sängen, och efter typ 20 minuter, då tabletten börjat värka, somnade jag som en stock och vaknade igen.. typ nu. Hur kan man vara så jävla trött hela tiden? Det är fan jobbigt!!

Som ni säkert förstått efter mitt tidigare inlägg så va det Malins dag idag, GRATTIS igen älskling.. typ sagt det massa gånger nu, bättre för många gånger än ingen gång alls =D
Ser fram emot fredag då det först blir Middag och mys med god mat, vin och trevligt sällskap:) Sen bär det, enligt planerna, in till stan och Chez Amis, och sen vidare efter det :) Detg blir kanon :)

Nu ska jag försöka sätta mig med lite skolarbete, 3 prov på fredag.. usch usch. Men det är bara att gilla läget, bara 3 veckor kvar nu :) Fyfan va härligt !!

Hmm.. stör mig ibland på vissas beteende typ, eller jag vet inte.. men allting känns inte helt hundra. Jag orkar inte ens ta upp det, för jag vet att det bara blir massa tjöt...
Ville bara få lite av det sagt.. Har så mycket annat jag vill få ut också.. men orkar bara inte! Det är till ingen nytta!

Take Care(L)

          ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0