Måndag, Skolan, Oro..

Måndag
Va i skolan en sväng idag, trots att vi är lediga på måndagar, men eftersom vi alltid är det, kunde jag offra denna dagen till lite plugg..
Fick en del gjort, men kunde inte riktigt koncentrera mig.. Riktigt jobbigt just nu =(
Är alltid så rädd för det värsta ! Men det är väl klart att det ordnar sig.. eller hur? Säg att det ordnar sig !!!!
Jag tänker på dig, och jag finns här..

Nu är iaf Stockholmsresan helt bokad, allt är klart.. 15.e - 17.e Juni blir en kanonhelg... Jag, Malin och Michela i stockholm blir hur ball som helst..
Hur vi nu ska hitta och allt såntdär är ju en bra fråga, men vafan.. det ordnar vi :)

I veckan har jag massor att göra, hur mycket som helst i skolan nu.. det känns tungt. Men snart är det slut.. Så himlans härligt det ska bli med sommarlov, helt sinnes.

Hmm.. Jag orkar inte skriva mer nu, ska lägga mig på sängen en stund och vila.. eller, det kommer väl sluta med någon timmes sömn förmodligen.
Take Care iaf (L)

           ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0