Lördag, Bakis, Släktkalas, Chez ?

Lördag
Kvällen igår var långt över förväntan, åkte till frölunda för att förfesta med ett humör som inte var med mig.. eller ine festhumör iaf. Det hela blev inte bättre av att regnet öste ner och förstörde både smink och frisyr. (Tur att jag fick ner lite smink i den pyttelilla väskan iaf, JA, det blev en liten väska denna gången.
Efter prat, ölspel och maaassa tjöt om vart vi skulle så bar det iaf av in till stan runt 11-tiden någongång..
Med tanke på att större delen av gänget var över 20 och vi bara 18, så var det ganska delade åsikter om vart vi skulle..
Vi tjejer ville till Park Lane, men där skulle vi ABSOLUT INTE komma in, enligt killarna...
Iaf, så slutade det på, ja tro det eller ej, Golden Days.. haha. Jag kan säga att jag var riktigt skeptsik över beslutet, men gav med mig till slut.
Men shiiit, va kul vi hade ... det låter som värsta typ pensionär tillhållet, men det va riktigt bra musik, ungt folk och bra sprit...
Så det var somsagt långt över förväntan.

Vaknade med huvudvärk och en aning illamående för inte så längesen, men med lite mat i kroppen så går det nog över.
Det får vi iaf hoppas, för sen ska jag iväg på släktkalas, poppis att komma dit jättebakis liksom. Jessica, älsklingskusinen har blivit 19, så det ska firas lite :)

Sen fick jag ett kärt samtal igår av Michaela, hon och Nella ville ha med mig till Chez Amis en sväng ikväll, va gulligt :)
Det låter ganska lockande, men hur ska detta gå med en bafylla som denna? Vi får se hur det blir med det.. kvällen är inte här ännu:)

Ja, somsagt kvällen igår va kanon, trots tråkigt avslut.. !!
Take Care.

.                    .I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0