Långhelg

Torsdag, Kristi Himmelfärd, Ledig...
Denna dagen har varit så fruktansvärt lång och tråkig, kvällen lär inte bli bättre..
Kanske får jag skylla mig själv lite(?), har inte direkt engagerat mig i att hitta något att göra heller, inte på rätt humör!
Vafan, det är lång helg och man ska ha kul.. Vad gör jag? Ligger i sängen från att jag vaknar på morgonen, till att jag ska sova för natten igen.. med undantag för matintag, bad och toabesök... Fruktansvärt roligt!

Imorgon blir det ioförsig utgång, ska väl bli kul.. Om mitt humör bara vill ge med sig. Just nu känner jag inte alls för att gå ut och festa eller träffa folk. Men jag hoppas på bättring imorgon.
Dinova fyllde 18 förra helgen och det va fest, men jag va inte alls på humör och mådde inte speciellt bra, så det blev tidig hemgång för min del.. Får gottgöra det imorgon då gumman :) It will be fun..

Helgen skulle jag behöva spendera med skolarbete, men vart finns motivationen? Ja, fan inte hos mig iaf.
Varken motivation, inspiration eller ork till att sätta mig med skolskit nu. Vi har så fruktansvärt mycket att göra nu innan sommarlovet att jag snart spyr på alltihop. Jag orkar inte!!!
Fick iallafall klart mitt Filosofi arbete i tisdags, som egentligen skulle vart inne för 3 veckor sen, vilken lättnad att få skicka in det. Nu är det bara typ HUR MYCKET SOM HELST kvar att göra.
Det är bara 3 veckor kvar nu och de ska bli hur skönt som helst med sommarlov. Denna sommaren ska bli den bästa.

Hotell i stockholm bokat nu iaf, underbart :) Och imorgon bokar vi förhoppningsvis biljetter dit också:)
Ska bli både skönt, välbehövt och hur kul som helst att åka iväg med mina flickor en helg till stockholm... Alla vi behöver komma iväg en sväng från allt.
Hotellet är helnice, och vi kommer ha en kanonhelg där.. det är jag övertygad om.
Kan inte bli annat än bra med er, älsklingar!

Nu ska jag fortsätta roa mig med att göra ... hmm... ja ? .... INGENTING!!!
Take Care !

..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0