Fredag, ledig, morgonpigg, shopping?, Utgång ..

Fredag, ledig..
Vaknade tidigt imorse, klockan tio redan.. konstigt nog börjar det tillhöra vanligheten nu för tiden.. Vaknar helt av mig själv riktigt tidigt.. eller tio är iaf tidigt för mig, med tanke på att jag kunde sova bort en hel dag, utan problem, innan. Sen att jag helt utan problem kan somna på eftermiddagen i några timmar, är en annan sak :)
Känns ändå ganska skönt att halva dagen inte redan har runnit iväg när man går upp vid denna tiden.
Nu hinner jag göra både det ena och det andra innan kvällen börjar närma sig och stressen börjar inför utgången ikväll..Ser faktiskt fram emot det nu, det blir kul !
Nu hinner jag tänka över det stora problemet som jag alltid har innan fest, och som jag säkerligen inte är ensam om (?).. KLÄDVAL!!?? Vafan ska jag ha på mig? Och ska jag riskera att gå ut i dem höga pumpsen som är så ruggigt snygga, men som gör så att jag får så fruktansvärt ont i fötterna, så att det ser ut som jag fått ... Hmm... ja något där bak.. när jag ska hem senare på kvällen? Dilemma..
Ioförsig så säger jag alltid dagen efter att jag ALDRIG MER SKA ANVÄNDA DE JÄVLA SKITSKORNA!! Kanske borde lära av mina misstag någon gång..

Funderar faktiskt på att lura iväg mamma på en shoppingtur idag, hon är också ledig idag.. Härligt :)
Jag är i stort behov av en fräsch sommarjacka faktiskt... Sen skulle jag behöva införskaffa en snygg kuvertväska, så det slipper se ut som att jag ska flytta hemifrån varje gång jag ska ut på krogen, för att väskan är så stor.. Vilket ioförsig brukar sluta med att jag låser in den och smyger ner mobil och pengar i någon annans väska.. (a)

Ja, här sitter jag klockan 11.30 en fredagsmorgon, och har hunnit både äta frukost, duscha och ta på mig kläder..Medans alla andra slappisar förmodligen ligger och sover... MALIN, du skulle ju hämta posten klockan 11, remember? Våran har redan kommit , haha :) JAG HANN FÖRST =D

Hoppas iaf att ni får en kanondag och kväll, för min kväll ska iaf bli super ... hoppas jag :)
Take care

                        .I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0