Trött och ont =(

Sitter bara här med min musik och har allmänt tråkigt typ.. Kan inte klandra någon annan än mig själv för det. Jag orkar inte göra någonting, jag har ont och jag är trött :(
Har inte sovit någonting inatt typ =( Har ont som fan hela tiden och lever mer eller mindre på alla smärtstillande, det skulle aldrig funka utan dem.. helt sjukt.

Papi har köp One Tree Hill boxen, säsong 3 till mig idag =D Tack (L) Du är bäst..
Fast den är ute på tjörn, så får vänta ett tag till innan jag kan börja kolla.. tanken är väl att jag ska ha någonting att göra sedan när jag kommer hem från sjukhuset och inte kommer orka någonting annat än att ligga i soffan och kolla på One Tree Hill =D

Btw, min bror fyller år idag :) Grattis (L)

Det va tänkt att det skulle bli utgång för min del ikväll, och jag vill faktiskt, jag behöver det.. Men jag kommer ha ont hela kvällen, och jag kommer inte kunna dricka någonting för alla smärtstillande, så jag stannar nog hemma.
Förlåt Nella!

Har inget vettigt att skriva idag..
Ha det bra alla :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0