Stockholm imorgon!!

Jaa... Redan imorgon åker vi .. Helt sjukt!!
Jag är typ sönderstressad.. Känns som jag glömt typ hälften.. Och endå får jag knappt plats i väskan..
Dethär med att vara tjej kan visa sig vara ganska jobbigt ibland.. som kille hade jag garanterat fått plats i en ryggsäck.
Jag förstår inte hur det kan vara så mycket, som verkligen måste med.. För som det är just nu kan jag inte ta bort någonting utan att det blir katastrof!!
Min väska kommer väga ton och vi ska bara vara borta över helgen... Dessutom ska jag släpa med en jävla Cd-spelare också.. så vi kan ha en go förfest på hotellrummet :)

Fick iaf iväg mamma till systemet, så hon kunde köpa cider.. och jag lovar.. den tar ganska stor plats, så jag skyller helt enkelt på all jävla cider som ska med... för det kan man ju helt enkelt inte skippa, eller hur? haha.

Trots all stress med packning och så, så är jag ruggigt laddad idag .. Ska bli sjuk kul, och sjukt härligt att komma iväg ett tag, även om det bara är för en helg..Och med er älsklingar dessutom.. kan det bli bättre?

Leg, Pengar, Biljetter... det som VERKLIGEN MÅSTE med... för att resan över huvudtaget ska funka.. något jag glömt? haha..

Take Care (L)

                                    
I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me


Kommentarer
Postat av: Debbie

Va skoj! :) Hoppas du får roligt! Se väskan som lite styrketräning ;P

2007-06-14 @ 19:36:12
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Malin

Yeah baby, imonimon!! :D

2007-06-14 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0