Sommarlov!!

Jaa, nu är det verkligen sommarlov !!
Visst, som jag sagt i mina tidigare inlägg, så har jag vart ledig hela förra veckan, så det kändes typ som sommarlov redan då.
Men nu när jag verkligen har det, på riktigt.. Så känns det sååå mycket bättre.
Jaa, håll med mig om att det är något visst med just skolavslutningen, just känslan när man går därifrån och vet att nu är vi lediga, och det är lååångt kvar tills vi sätter våra fötter i skolan igen.. Visst känns det underbart!?
Det känns som att något bara släpper från axlarna, något riktigt tungt som tryckt ner än, under en väldigt lång tid.. Allt skolarbet är över för ett tag framöver och nu väntar bara härliga sommardagar!!
Denna sommaren ska bli den bästa!!

Igårkväll mådde jag jättedåligt, jag grät som ett litet barn... Jaja, tänk vad du vill.. men iaf, sen imorse när jag vaknade och var påväg till skolan i en sommrig klänning och bruna ben, så kändes allt bara helt bra igen.. Jag såg verkligen fram emot allting, och allt kändes bara toppen.. Det måste vara sommarlovet alltså!

Så ikväll firar vi in sommarlovet på Chez amis.. Ska bli ball :) Jag ser fram emot kvällen :)

Så GLAD SOMMAR allihopa :) Hoppas ni får det lika bra som jag tänker ha ..

Take care (L)

                                        I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0