Sommar, Sommar, Sommar, Havet, Havet, Havet...Heeelt underbart!!

Jaa.. Nu är faktiskt sommaren här på riktigt... det kan väl ingen säga någonting emot va?
Helt sjukt va det har varit varmt i helgen.. Men jag ska inte klaga.. Har inte gjort annat än bara läängtat efter
sommaren !!
Har verkligen kännts som sommarlov hela denna veckan som gått, har inte satt min fot i skolan någongång under denna veckan.. På tisdag är det skolavaslutning, hur gött är det inte då? 
Imorgon ska skolan spela brännbollsturnering.. Men jag ska till sjukhuset, så missar det... Ååh nej, otur alltså ;) Haha, jag är glad att slippa skiten kan jag lova.. Ha så kul i värmen ni andra ;)
 
NU v'äntar massa mysiga grillkvällar, härliga sol&bad dagar, helt gaalna fester, BÅTÅKNING(!!!) och sist, men långt ifrån minst.. Stockholmshelgen.. som förövrigt börjar närma sig med stormsteg nu.. På fredag bär det av !! Ska bli kul som faaan.. Eller vad säger ni ? Malin? Michela ? Klart som fan vi ska ha kul!!

I fredags tog Jocke och Niclas studenten... Fan va ni är bra då ;) !! Det firade vi med utgång.. Vi blev dock kvar på Chez Amis hela kvällen, vilket ioförsig va jävligt soft.. Satt bara där och tjötade ett gott gäng och hade riktigt trevligt, det blev liksom inte dendär gaaaaalna partykvällen, och det va rätt skönt!
Det va så fruktansvärt skönt att se Malin&Patrik i varandras armar igen... Ååh, som Malin har saknat honom.. och som Patrik självklart har saknat henne.. Dom är som gjorda för varandra!! jag blev typ glad i hela kroppen bara jag såg dom tillsammans igen.. Jag känner på mig att ni kommer fixa detta !

Helgen har jag tillbringat ute vid havet, heelt underbart !! JAG HAR TAGIT ÅRETS FÖRSTA DOPP (A, i sverige då.. utomlands räknas inte), plus typ hundra dopp utöver det... hur skönt som helst i vattnet, man kan faktiskt ligga i och gotta sig länge!!
Kan inte säga annat än att jag älskar havet.. Idag har varit såå underbart.. Pappa har vart ute på tjörn sen i torsdags.. och jag saaknade faktiskt honom, så åke ut till Tjörn tidigt imorse för att tillbringa dagen nere vid havet.. Badat, solat och kört den nya båten för första gången :)
Båten är kanon !! Gick skitbra.. och va verkligen rolig att köra..Pappa sa att det märks att jag är uppväxt med båtar, detni;)  I sommar blire ball kan jag lova :)
Ååh, va jag bara ääälskar havet och båtar!! Kände idag hur mycket jag saaknat att vara där ute. Förra sommaren va jag nästan inte där någonting.. men jag kan lova att jag tänker spendera mer tid där denna sommaren..

Jaa, efter två dagar ute vid havet, så har man både brännt sig och bättrat på färgen på vissa ställen.. Ansiktet är mer rött än brunt just nu.. HAHA !! Hoppas att det lägger sig snart =) Det bränner liksom.. AJ!! Men det ska ju kännas att det är sommar förfan!!

Tror inte jag har så mycket mer att tillägga idag faktiskt !!

Ja faktiskt.. en sak.. eller nej, kanske inte .. Blir bara jobbigt!!

Ha det underbart i sommarvärmen... NJUUUUUT LIKSOM!!

Take Care(L)

                                  ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0