Måndag, Trött, Ingen röst, LEDIG!!

Måndag
Har varit ganska dålig på att skriva här det senaste.. Har inte orkat faktiskt, eller så kanske det varit inspirationen som svikit mig..
Idag är jag iaf ledig, som jag kommer vara heeela denna veckan.. Underbart, eller vad? Det känns så himla underbart att inte behöva tänka på något mer skolarbete för tillfället.. =)
Men det känns inte lika kul att redan nu, innan jag ens slutat 2.an, börja oroa sig inför hur det ska gå med 3.an, med tanke på allt som kommer hända då.. Känns inte alls bra!!
Jag vill inte ha ett helvetesår just i 3.an, tänk om jag inte klarar det? Tänk om jag inte orkar klara av alla kurser? 6 veckor va det sagt från början, men mamma pratade med läkaren och han sa att det kunde bli längre... Missa så mycket i skolan... Det går inte..

Helgen har varit helt okej faktiskt.. I fredags va jag bara hemma, åt massa chips och bara slappade.. Oerhört skönt.
Tanken var att jag skulle göra detsamma på lördagen också, med tanke på att jag kände att en förkylning va på gång, och hade rejält ont i halsen.. Men med den syster man har, så blev det inte så..
Nej, det slutade istället med att jag tillbringade Lördagskvällen med min syster och hennes vänner..
Oj så full man blev.. Att syrran kunde supa va något nytt.. haha =)
Det va riktigt kul faktiskt !! Men reslutatet av denna kväll blev att min röst nu svikit mig totalt.. igår kunde jag iaf prata någorlunda, med en ganska manlig röst dock..
Men idag är det katastrof.. Jag kan knappt prata, bara hesa läten som kommer fram..

Jag hoppas verkligen att min röst vill ge med sig, för imorgon ska jag på bröllop.. Då vill man ju inte vara sjuk!!
Hade en aning panik inför bröllopet med tanke på det gamla vanliga problemet "KLÄDVAL", Asså bröllop är ju endå bröllop, ska man inte typ vara värsta finklädd då eller?
Men jag är iaf nöjd nu, Jag och mamma var i stan i lördags och jag fick köpt en fin klänning som jag ska ha :) Så det problemet är nu ur världen.. Va härligt !!

Japp, så imorgon blire bröllop och på Onsdag ska vi ut och äta med hela tjocka släkten på mammas sida... Någon fyller tydligen år.. Typ morfar eller något :)

DU är underbar... Vad har hänt? Du är en helt ny människa och det känns så fruktansvärt bra nu.. Vet inte vart jag ska ta vägen typ!! Du är bäst!

Malin, Ni fixar detta... Ni är starka båda två.. och framför allt är er kärlek stark.. Det är det som betyder något.
Ni två kommer klara detta lysnande.. och jag ska göra allt jag kan för att försöka hålla ditt humör uppe gumman.
Jag följer med dig när det blir för jobbigt, det vet du (L) Jag tror på er !!


Förresten.. Hur gör man på bröllop? Haha, Jag har aldrig vart på något sådant.. Jag är lite nervös.. haha.
Önska mig lycka till.. hahaha.

Take Care(L)

          ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer
Postat av: Malin

Det betyder att du tror på oss gumman.
Du är bäst :)

2007-06-04 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0