Fredag..

Japp, så var det fredag igen.. Tiden går så fort.
Vet ni vad? Jag är klar med ALLT i skolan, för detta året.. Åååh, känns redan nu som att det är sommarlov :)
Nästa gång jag ska tillbaka till skolan är på avslutningsdagen.. som är den 12.e Juni :)
Så alltså, har mitt sommarlov typ börjat nu =D Weei.. känns så himla härligt :)
Det senaste har det verkligen varit sjukt mycket att göra i skolan, har knappt orkat med allt allstå.. så skönt när jag skickade in det sista idag .. fyfaaan !!

Ååh, det går inte att beskriva hur glaaad jag är för att slippa detta nu ett tag framöver.. Inte tänka på något som har med skolan att göra!!
Nu ska jag bara njuuuuta !

Take Care(L)

                ..I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Whiiie!! =) snart sommarlov ,hehe =)

2007-06-02 @ 18:57:03
URL: http://stasie.blogg.se
Postat av: Joakim

Jag håller med!!! du lyckades ju Silla:D !!!

2007-06-03 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0