Första dagen på sommarlovet!!

Första dagen på sommarlovet snart förbi.. Idag har varit en riktigt slappisdag.. Jag har inte gjort mycket alltså.
Jag vaknade sjuk tidigt... Nu när jag äntligen kan sova hur länge jag vill, så vaknar jag redan klockan 09.30.. Hur sjukt är inte det då? Jag ? Det händer aldrig att jag vaknar så tidigt.. helst sover jag bort hela dagarna i vanliga fall!!

Syrran fyller år idag, 21 år.. Grattis!! 21 år, det är la ingen speciell ålder ? Eller .. ? Jo tydligen.. för skitungen får en bil :O En sprillans ny cab, vadå fuskit ?
Men den är nice.. Sen när jag får körkort, ser hon inte mycket mer av den =D haha.

I alla fall, så hade vi en trevlig kväll igår på Chez, vi stannade inte så länge.. men endå :) Jag har ioförsig alltid kul med er (L)
Vi käkade världens goaste pizza Testarossa.. ett måste alltså, heeelt underbar :D

Imorgon ska jag till sjukhuset.. IGEN !! Ska träffa läkaren som ska behandla mig sen efter sommaren, typ gå igenom allt och bara snacka typ., Jobbigt.
Sen på fredag så ÅKER VI =D Stockholm here we come.. det ska bli sjukt ball =) Vi kommer ha jättekul.. vad vi än hittar på :)
Och Patrik.. Om du nu läser detta, vilket du kanske gör efter att malin läst det, och sen bett dig läsa... så iaf: JAG LOVAR ATT JAG SKA TA HAND OM MALIN!! JAG SKA INTE DRA IVÄG HENNE PÅ NÅGRA RACKARTYG!! HON ÄR I SÄKRA HÄNDER (a) Don't worry, hon kommer hem helskinnad och utan några dumheter gjorda.. det lovar jag:)
Det enda jag är lite orolig över är hur vi 3, den ena osmartare än den andra, ska hitta i STOCKHOLM!! Det är ju inte direkt en håla vi snackar om. Vi ska hitta från centralen till hotellet, från hotellet in till stan, från stan till något bra uteställe, från stan hem till hotellet... då vi kanske inte heller är helt nyktra.. jaa, hur fan ska det gå? Tack gode gud för TAXI!!

Nej usch, vad jag är trött nu.. funderar på att lägga mig och vila en stund.. Vila = sova i några timmar, när det gäller mig.
Men njut av sommarlovet nu och ha det kanoners !!

Take Care (L)

                               
I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, du är så skön love
:D
Jag gör inga dumheter eftersom jag ääääälskar honom :)

2007-06-13 @ 18:56:22
Postat av: Patrik

Ni e la för goa :) Silla e alltid på våran sida de e gött :) älskar dig massor molle, längtar tills midsommar såå man bara kan få hålla om dig hur länge som helst!!!

2007-06-13 @ 21:07:34
Postat av: cajsa..

Ha ett underbart sommarlov :)

2007-06-13 @ 21:39:00
URL: http://cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0