För jag är värd bättre... FAKTISKT!!

Jag förstår inte!!
Jag förstår inte hur du alltid lyckas göra mig så ledsen varje gång.. eller mer besviken faktiskt. Varför?
Det spelar ju ingen roll hur mycjet jag försöker förklara för dig, och hur mycket du just då förstår... eller iaf låtsas att du förstår, så är vi tillbaka där igen.
Jag orkar faktiskt inte med det något mer nu.. och det tänker jag visa dig.
Nu får du inse själv vad som är fel.. eller iaf att NÅGOT är fel, för jag tänker inte låta mig själv svansa för dig något mer.. och jag tänker inte låta mig själv må dåligt över dig något mer..
För vetduvad? Nu är det sommar... och jag tänker inte låta DIG förstöra den för mig.. Jag ska leva, leva tillsammans med mina vänner.. som visar mig att jag är någonting, som ger mig värme och omtanke även när ALLA ANDRA ÄR MED!! Något som du kanske borde lära dig lite av!!

Så hejdå allt svansande, hejdå allt fjäskande när vi är ensamma ... och välkommen tillbaka när du fått lite vett i kroppen och välkommen tillbaka den dagen du beter dig likadant mot mig ALLTID !! Vare sig dina coooola (not) kompisar är med !! Välkommen tillbaka när du visar mig att du vet vad du vill och när du visar mig att det är mig du vill ha!!

För nu är det sommar... Bästa tiden för flirt! Jag klarar mig, tro mig ;)

Och sist, men inte alls minst.... VÄNNERNA, NI ÄR BÄST!!

Take Care (L)

                             I close my eyes and believe wherever you are, you're an angel for me


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig, finns alltid här!
dessutom klarar du dig, du är stark! Du är värd det bästa Cecilia tvivla aldrig på det. (L)

2007-06-11 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0