Depp

Jag hatar sånna där dagar då man mår så dåligt över egentligen ingenting.. Sånna där dagar då man går och tänker massa onödiga tankar, som liksom inte spelar någon roll.
När man går och känner på sig olika saker.. Och liksom typ bara vet med sig att dendär känskan man har stämmer..

Usch, Jag sitter bara här och bara stirrar rätt fram på datorskärmen... Tårarna typ bränner bakom ögonen, och liksom bara väntar på att få rinna ner längs mina kinder..
Jag vet, eller jag iaf nästan vet.. att du iprincip ljög mig rätt i örat .. För min känsla, den är så rätt..Jag bara känner det på mig.
Det va precis samma sak för ett årsen.. Jag hade denhär känslan, exakt denhär känslan.. Jag bara visste att den stämde.. Och, va det inte så då? Joo, det va precis vad det va!!
Jag vet att jag egentligen inte borde bry mig, och att jag egentligen inte borde sitta och deppa för detta.. Men det är inte bara för det.. Jag vet inte vad det är med mig. jag känner mig kass, jag vill bara gråta ut i någons famn, alltså jag menar verkligen gråta ut.. Precis som ett litet barn. Jag vill känna mig som ett litet barn.

Det är så typiskt att jag ska må såhär, när jag är helt ensam.. Ingen annan hemma .. Det känns så jävla tomt..Så jävla ensamt =(

Förlåt för allt gnäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0