Tiden går fort..

Jahopp, så va det ny vecka igen.. det känns som om dagarna bara rinner förbi mig.. fast det inte händer någonting alls. Sommarlovet har verkligen vart tråkigt..
Satt nyss och kollade på alla bilderna från stockholm, och kom på hur mycket jag verkligen saknar den helgen med er... Allting kändes så lätt då, som om man va i ett helt annat liv, alla problem kändes inte lika jobbiga längre och allting va verkligen toppen.
Jag kom ihåg hur tomt det kändes så när man kom hem igen.. jag kunde inte somna, för att jag saknade allt småprat innan vi somnade, jag saknade alla detdär smådetaljerna..
Vi bara MÅSTE göra om det innan skolan... Lova mig det?

Det är sjukt hur allting helt plötsligt kan förändras.. för några dagar sen deppade jag över dig, för att jag inte hört av dig.. Nu bryr jag mig inte.
Jag saknar inte .. konstigt men sant. Jag tror helgen gjorde bra.. alla dessa saker som jag verkligen stör mig på kom fram så tydligt.. och jag behöver ingenting av det, helt ärligt. Visst, vi hade det jättebra också.. men det känns inte så betydelsefullt längre .. Jag känner mig fri på något sätt.. jag känner mig redo, redo att gå viadare igen.. Jag vill ha någonting nytt..det känns skönt. Otroligt skönt! Jag hoppas det håller..



Ni kommer nog inte höra så mkt av mig här på bloggen på ett tag framöver nu..

Lägs in imorgon.. vet inte riktigt när jag får komma hem.. men jag tror att jag åker ut till tjörn efter att jag skrivits ut, för att reparera mig där..

Hoppas att ni får det kanon :)

Take Care (L)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sthlm, fixar vi innan skolan börjar igen :) hade vart sjukt kul.
Föresten, kommer nog och hälsar på dig på sjukan på onsadg om man får de med tider och sådär, så vi ses där :)
(L)

2007-07-02 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0