Ett tag sen..

Jaha, ett tag sen jag skrev här nu.. Kanske dax igen :)
Låg ju inne på sjukhuset under nästan en veckas tid för operation och såntdär, sen har jag vart ute på tjörn för att få friskna till..
Operationen gick bra, men usch va det har varit jobbigt efter.. Några av de värsta dagarna i mitt liv.

Nu är jag iaf hemma igen, vädret suger ju, så är hellre hemma än där ute..
Saknar alla så sjukt mkt, vad händer liksom? Man träffas inte lika ofta längre, nu har jag ioförsig inte kunnat träffa någon på ganska länge..
Men usch som jag saknar er.. Och jag hoppas att ni vet att jag finns här för er, trots att vi inte kunnat ses eller höras av på länge (L) Always and forever ;)

I helgen blir det lite jobb, på gessle spelningen i slottskogsvallen, kom dit gott folk, Gessle kan man ju inte missa ;)
Kommer bli ball :) Ett gott gäng i öltälten :)

Förövrigt känns allt ganska bra nu, förutom att jag fortfarande är ganska seg och har lite ont och sånt... men utöver det, så känns allt bra :)
Jag saknar dig, och jag vill vara med dig.. men inte på samma sätt som innan. Det är liksom bara din närvaro och din trygghet jag behöver.. Du betyder för mig, och det vill jag inte förstöra,
Men gå vidare, javisst.. jag tror jag kan klara det nu :)


Vädret får mig att bli deprimerad, usch usch usch.. har vart kass i 3 veckor nu.. Blir det inte bättre innan mammas sista semestervecka drar vi nog utomlands :) Skulle vart härligt.

Mamma är helt gaaalen för att hon inte fått knappt någon sol alls på sin semester, stackarn.


Har inte så mycket mer att säga nu, mer än att ja, jag saknar alla vännerna så sjukt mycket, och jag finns alltid här för er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0