..

Söndag... usch, snart tisdag.
Känns jobbigt, jobbigare än vad jag trodde det skulle göra faktiskt.. och jag är inte ens där än :/
Jag trodde jag skulle vara starkare, men just nu känns det som jag bara faller ju närmare jag kommer.
Jag vet att detta kommer gå bra och det kommer bli jättebra sen.. men jag orkar bara inte gå igenom detta nu.
Denna sommaren skulle bli den bästa, jag skulle ha kul..
Ensam hemma nu också.. börjar tänka mycket då, kanske för mycket.. jag kommer på mig själv av att bara sitta och stirra rätt fram, helt borta från verkligheten.. eller att jag sitter och spänner mig, så att jag tillslut får ont.
Det är inte normalt..

Vill att allt ska vara över.. vill att det försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0