Torsdag..

Ny dag, nya äventy.. (?).
Idag är jag ledig, vilket betyder sovmorgon, som idag varade till 11.45, inte så farligt ändå ,för att vara mig.
För er som läser Michan's blogg, så vet ni att hon fått någon knäpp i huvudet och gått upp väldigt tidigt det senaste, imorse dock för att hon va sjuk, men annars för att, jaa.. KOLLA TV!, typ Skilda Världar och såntdär.
Sen har jag fått höra att hon mer eller mindre fått tvångstankar!! Lilla gumman, ska jag börjar bli orolig?

Jag har fortfarande inte orkat ta mig upp ur sängen, hade vart mysigt med en gentleman till pojkvän nu, som kom med frukost på sängen, haha.. Drömma går ju!
Jag får nog ta mig ur min lilla dröm och masa mig bort till köket på egen hand, för att göra min egen frukost, som jag sen äter vid matbordet, ENSAM. Visst låter det trist!?


Jag hatar när man går och väntar på ett samtal, som man absolut inte får missa. I den situationen är jag idag. Min läkare ska ringa, så jag går ju med mobilen med mig hela tiden, för att inte riskera att missa det, som jag gjorde sist.

Jag hade tänkt ta mig in till stan idag, för lite inhandling av vissa nödvändigheter, så som kajal typ, jag har lyckats tappa bort ytterligare en kajal penna, förstår inte hur jag lyckas.

Tänkte spana in mina stövlar, som jag visade i tidigare inlägg, också.. Vilka tycker ni?


Imorgon är det först sjukhus som gäller, sen stan för att möta Michaela och sen Marcus, för att hämta biljetterna till Trädgår´n, dit de bär av senare under kvällen. Det kommer bli kul

Nej, nu ska jag ta mig upp ur sängen och bort till köket för frukost.
Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0