Torsdag

Jag är ledsen för allt gnäll ni har fått läsa här i bloggen det senaste, men jag har haft och har det riktigt tufft just nu.

Är också ledsen för att jag varit riktigt dålig på att höra av mig, vara glad, trevlig, positiv och framåt det senaste, men jag har helt enkelt inte orkat. Jag är inte mig själv.

Michela, förlåt för att du fick lyssna på mitt gallskrik igår i telefonen när du ringde och förlåt för att jag inte orkade prata, men jag vet att du förstår och det beundrar jag dig för <3


Läkarna har satt in ännu en medicin nu, hoppas väl att det ska få bort den värsta smärtan, vilken är den jobbigaste just nu. Att jag är svag och så, det kan jag leva med, men smärtan, det funkar inte längre.

Så det enda vi kan göra nu, är att avvakta och hoppas på att jag blir bättre. Ska träffa läkaren på Mölndal igen nästa vecka och vänta in samtal från Läkaren på Östra.


Jag är så himla trött, men jag kan inte sova. Har inte sovit sen i måndags nu.. helt sjukt vill jag lova. Jag hoppas att jag kan få några timmars sömn för första gången i natt nu.

Nu ska jag bara försöka få i mig lite mat också, vilket jag inte varit speciellt duktig på.


Helgen tänker jag tillbringa hemma i sängen, eller möjligtvis soffan imorgon kväll för att se den stora Idol-finalen, som dock saknar allas älskade Daniel. Egentligen ingen final att titta på, utan honom. Men Marie och Amanda är ju helt okej dem också, två tjejer om inte annat.


Älskade, älskade vänner! Tack, tack, tack för att ni finns. Ni är allt <3 Beundrar er och behöver er mer än någonsin!

Förlåt för min frånvaro. Men jag finns här för er och jag bryr mig om er. All kärlek till er!


Mamma&Pappa: Utan er, hade jag aldrig orkat detta. Jag beundrar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0