Torsdag kväll..

Ja, så börjar även denna dag närma sig sitt slut. Tiden bara rinner iväg, snart är det jul och jag har inte inhandlat en enda julklapp än, skärpning!

Nu är i alla fall allt klart inför imorgon, jag behöver inte ens åka vägen om stan imorgon, för biljetterna hämtade jag redan ikväll, skönt att slippa tänka på det.

Kajal fick jag också köpt, får se till att hålla reda på den, denna gång! 80 spänn för en jävla penna, rena rånet! Men vad gör man inte för sminket.

Har till och med fixat naglarna nu ikväll, så det slipper jag tänka på imorgon.

Imorgon är det egentligen ingenting jag måste göra innan kvällen, skönt att slippa stressen.


Ska vara på sjukhuset imorgon klockan 09.15, så där försvinner min sovmorgon =(  Hade tänkt försöka få papsen att släppa mig vid solariet imorgon också, men då måste han vänta på mig, men tror nog han ställer upp.


Som jag skrev i det tidigare inlägget, så väntade ju jag samtal från läkaren idag, vilket gjorde att jag gick runt med mobilen vart jag än gick i huset. Tror ni inte han passar på att ringa när jag står i duschen då eller? Så jag missar ju samtalet likt förbannat! Typiskt!

Men jag fick ringt upp honom sen ändå, tur det!


Nej, nu får det vara färdigbloggat för ikväll, kommer en dag imorgon också!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0